نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مسی یک گام به یوونتوس نزدیک تر شد؟!

مسی یک گام به یوونتوس نزدیک تر شد؟!

 

انتشار خبر غیرمنتظره تماس یووه با پدر لیونل مسی توسط روزنامه فرانسوی اکیپ در عرض چند ساعت تبدیل به یکی از حاشیه ‌برانگیزترین خبرهای ساعات گذشته در فوتبال اروپا شده است. هرچند این خبر دست‌کم تا لحظه نگارش این خبر از سوی باشگاه یوونتوس تأیید یا تکذیب نشده است اما واکنش‌ها و هیجان‌ها در مورد آن به صورت فزاینده‌ای در شبکه‌های اجتماعی جریان دارد. عده‌ای از یک سو این خبر را در ادامه شایعاتی می‌دانند که پس از اعلام تمایل مسی برای جدایی از بارسلونا در رسانه‌ها به راه افتاده و در آنها وسوسه‌برانگیز بودن حضور همزمان مسی و رونالدو در یوونتوس باعث قوت گرفتن شایعه دور از واقعیت پیوستن ستاره آرژانتینی به جمع بیانکونری شده و در سوی دیگر برخی دیگر نیز سرسختانه معتقدند یووه علی‌رغم تمام محدودیت‌ها برای تحقق این رویا در سکوت خبری مشغول تلاش‌هایی پنهانی است.

 

پس از انتشار بمب خبری روزنامه فرانسوی اکیپ، میکه‌له‌ کریشلّو مجری تلویزیونی شبکه تلویزیونی Sportitalia در تماس با Florent Torchut خبرنگار منتشر کننده خبر مذاکره یووه با پدر مسی، صحت و سقم این خبر را از وی جویا شده است.

 

 ممکن است برای ما از خبر پر سر و صدای‌تان بگویید؟

امیدوارم عذرخواهی من را بپذیرید اما روز پر کاری را داشته‌ام و الان نیز در مسیر خانه‌ام هستم. 

 

پر کاری‌ امروزتان احتمالاً مرتبط با خبر غافلگیر کننده تماس یووه با پدر مسی نیست؟

 شاید چندان بی ارتباط هم نباشد؛ طبق اطلاعاتی که دارم یوونتوس از طریق یک واسطه با «خورخه مسی» تماس برقرار کرده و از علاقه‌مندی خود برای مذاکره با این بازیکن آرژانتینی خبر داده است.

 

پس در واقع همچنان این خبر غیرمنتظره را تأیید می‌کنید؟ یعنی واقعاً یک واسطه از باشگاه یوونتوس با پدر مسی تماس گرفته است؟

 مطمئناً. پدر مسی در روزهای اخیر نه‌تنها از یووه بلکه از پی‌اس‌جی نیز تماس‌های متعددی داشته است. در واقع می‌توان تأیید کرد که با این تماس، یووه نیز به جمع علاقه‌مندان جذب مسی اضافه شده است. به‌ هرحال ایده مهیج داشتنِ همزمان رونالدو و مسی مثل داشتن همزمان 11 توپ طلا در ترکیب یازده‌نفره تیم است؛ رویای بزرگی که دست‌کم یووه این روزها به آن فکر می‌کند.

 

اما در ایتالیا صحبت از پیوستن مسی به اینتر بود...

 به نظر من اینتر به اندازه آنچه در روزهای اخیر در رسانه‌ها عنوان می‌شود گزینه‌ای جدی نیست. گزینه نخست منچسترسیتی است و بعد از آن پاری‌سن‌ژرمن. اما حالا می‌توان مدعی شد که یووه نیز به این لیست اضافه شده است؛ آنها منتظر هستند تا ببینند در نهایت چه اتفاقاتی میان بارسلونا و لیونل مسی روی خواهد داد.

 

پس نظر شما بر تلاش سیتی، پی‌اس‌جی و یووه برای انتقال مسی از بارسا به تیم‎‌هایشان است؟

 دقیقاً. من‌سیتی محتمل‌ترین مقصد برای مسی به حساب می‌آید اما یووه نیز در حال رصد، مذاکره و تلاش برای تغییر عقیده مسی و متقاعد کردن او برای حضور در تورین و شکل‌گیری زوج خارق‌العاده او با کریستیانو رونالدو است. در واقع همان چیزی که در اکیپ نیز از احتمال وقوع آن خبر داده‌ایم.

 

بسیار خوب من تسلیم هستم! به هر حال شما خبرنگار روزنامه اکیپ و مجله فرانتس فوتبال هستید و منابع خبری‌تان نیز محترم هستند. به جز خبر تماس یووه با پدر مسی، جزئیات جدیدتری در اختیار ندارید که به مخاطبان برنامه ما بگویید؟

فکر می‌کنم تماس اولیه یووه با پدر مسی بیشتر برای آگاهی از ایده و تصمیم پسر او بوده است. یووه می‌خواهد بداند آیا مسی در بستن قرارداد با من‌سیتی مصمم است (که معتقدم هست) یا ممکن است ورود بیانکونری باعث تغییر نظر و آغاز همکاری میان آنها شود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: